-

Du är den finaste som finns & jag vet fan inte vad jag ska göra längre.. Vad jag än säger eller gör så blir det fel, så sjukt fel. Det är inte meningen att såra dig, det bara blir så. Jag vill inte vara sån, jag vill vara den jag är med dig men det är inte så enkelt.. När vi pratat om någonting så kan jag inte sluta tänka på vad du sagt till mig på flera timmar. Idag när jag såg dig åka åt andra hållet blev jag sjukt ledsen och hade kunnat börja gråta.. Det är du som får mig att orka, du som får mig att kämpa, utan dig så hade jag inte orkat gå upp på morgonen och inte haft något att se fram emot... Hur ska jag klara mig 3 veckor utan dig..? Det här funkar inte längre, jag har tänkt på så sjukt många saker jag ska göra bara för att få din uppmärksamhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0