14 december

Hej ! Skola idag & dagen var helt som vanligt, orkar inte skriva om den ! Sen efter så drog linnea o jag till boländerna och gjorde jag vet inte vad.. Hahah, efter ett tag skulle vi ta bussen hem till henne & vi tog 12:an men den gick typ in till stan och gottsunda :s Hahah vi satt i alla fall på bussen i ungefär 1½ timme xd Hahah samma sak hände i lördags, linn, linnéa o jag fick lust att dra in till stan klockan .... Hahaha halv ett (a) och bussen vid dom hade slutat gå så vi gick till sunnersta o skulle ta bussen därifrån & när vi kom dit stog de att den slutat gå där me men så ser vi en buss komma o vi typ inte ens kollar på vad de är för nummer på den eller nåt o sätter oss på den bara xd Hahah den gick i alla fall in till stan. Aja, vi kom i alla fall hem till linnea sen o vi satt vid datorn, snackade o så sen så kom pappa o hämtade mig halv 8 typ! Nu ska jag snart gå & lägga mig, har inte sovit på 100 år känns det som, gick o la mig typ halv ett igår & gick upp halv 6.. Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0