29 december

B.L.Ä.. Jag är trött och hungrig, har inte ätit nånting på två dagar förutom typ lite godis en cola & en smoothie.. Bra johanna & nu funderar jag på att gå ner & äta nånting men nu kom pappa hem o han kommer säga att vi ska äta nåt snart o blabalbalabla.. :( Mitt liv suger just nu..
Kom hem från linnea för typ en timme sen också & ah, vi va uppe tills hennes låtsas pappas klocka började ringa typ klockan kvart i fem imorse & då fick vi typ panik och stängde av datorn o allting sen la vi oss i sängen & typ snackade till klockan halv 6 och sen så vaknade vi klockan 3 idag också.. Hahahaha! Igår va vi först på stan, fanns ingenting & sen så åkte vi till gränby istället & där fanns det väl inte heller så mycket men jag köpte i alla fall torr schampo och ögonskugga på H&M. Efter kom hennes mamma o hämta oss o ah, vi åkte hem till henne o sen så satt vi vid datorn o hade cp kul o typ grät xd o ah sen va klockan typ 5 vi sov o sen så vet ni ju vad vi gjort !
Nu ska jag o jesper fixa mat... Pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0