7 december 2010

Sitter som vanligt (?!) och kollar på håkan bråkans jul, är inne på 14de avsnittet nu!
Skolan idag gick bra, på morgonen hade vi so prov och de gick sådär, vissa saker kunde jag inte alls och visste inte ens att dom skulle komma på provet men jag tror att jag överlever! Sen så kollade vi på när killarna i 6an spelade typ fotboll haha o sen pratade jonas me mig om att de typ va nån intervju idag men sen när jag kommer upp till hon som skulle snacka med mig säger hon att jag inte behöver eftersom att hon redan snackat me några andra , knaas :s Jaja, sen så hade vi no, svenska och sist på dan skulle vi haft träslöjd men uffe va sjuk satt vi fick sitta hos up och kolla på de tre vännerna och jerry istället ;)
Fattar ni att det bara är 2 veckor kvar i skolan innan jullovet, shiit helt sjukt hår fort tiden går ;o kommer ihåg precis efter höstlovet så tänkte jag att de va sjukt lång tid kvar till jullovet men nu så är det liksom om 2 veckor och dom här veckorna som kommer nu händer knappt nånting, eller vi har matte & no prov sen kommer vi typ inte ha nåt annat, på fredag har vi novelldag i skolan = inga lektioner, på måndag går dom i 9an lucia = nästa inga lektioner på hela dagen o sen ah!
Men nu ska jag fortsätta kolla, skriver senare, puuss ♥
fin bild ! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0