äckel lärare

Har jag sagt att jag har utvecklingsamtal imorgon? Tror ja gjorde det.. I alla fall, mamma o jag kollade nyss på mina omdömen i alla ämnen och hon blev väl inte sådär jätte glad.. I dom flesta ämnen stog det att jag var rätt så bra men i typ idrott, matte och no stog det att jag var sämst.. Kanske för att vi har sämsta lärarna som någonsin funnits i dom ämnena ?! Skulle vi fått nån annan i matte & no typ bengt skulle jag fatta och skulle vi haft jonas i idrott hade jag velat vara med och varit seriös på lektionerna men nu när man har sämsta lärarna som inte ger en godkänt i idrott bara för att jag drog ifrån dansen när han sa att vi fick gå :s och sen stog de att jag skulle hålla käften på lektionerna men vafaaan , hur kul är det att sitta o vara tyst heeela tiden? åååh , damp.. nej men skit samma, orkar inte bry mig just nu men bryr mig antagligen imorgon när vi sitter där (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0