GOD JUL

GOD JUL BLOGGEN !
Kom för ett tag sen hem från mormor & morfar, vi kom runt 3 och åkte 1 ;) Ah men, när vi kom så började vi med att dricka glögg och äta pepparkakor o sånt, efter ett tag gick jag ner & bytte om till "tomte-kläder" eftersom att lill-orre är så liten & måste ha en tomte :) Sen va jag tomte i typ 10 minutas innan de blev sjukt varmt och jag orkade inte, hahah oscar va skit gullig, jag bah hejdå, kan man få en kram? Då kom han fram till mig o kramade mig, gullunge! Sen så fortsatte vi dela ut julklappar, visar vad jag fick imorgon. Sen så gick vi ner & åt och ah, de va vad vi gjorde, låter som om att vi va där i typ 2 timmar men det blev typ.. 10 !? xd Men nu ska jag sooova, puss godnatt alla söta bloggläsare :*♥
Juste, jag har en hemlighet som inte ni vet :D berättar någon annan dag (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0