hemligheten..

Att fixa mat för mig & jesper är att beställa pizza & sen åka o hämta dom, ibland äre bra att han är 21 & har körkort och skit ;) När vi kom hem igen efter att hämtat dom satt vi och åt och efter ett tag kom josefine ner o vi har suttit och pratat om typ allting i 3½ timmar, ohyeees! Och aaah, ni kommer ihåg att jag skrev förut på typ julafton att jag visste en hemlighet som ingen annan vet så.... De va att... Thahaha (a) Jag ska bli faster :DDDD Jesper ska få barn i maj, eller ah, inte jesper då men hans tjej Elin :)) Sjukt glad jag är!
Nu ska jag kolla på tv och dricka cola resten utav kvällen, puuuuuuss

nyfödd liten skit unge, även kallad min älskade kusin ! ♥
kommer ihåg när oscar föddes, vi firade jesper på den kvällen och nicke&jenny kom inte satt alla förstod att de var för att oscar skulle komma och sen klockan 2 på natten kommer mamma in till mig och säger att jag fått en kusin! Dagen efter så fick jag en bild på honom på mobilen & efter några dagar fick jag träffa honom för första gången!

nästan första gången jag höll i honom!
Och en bild från typ ett tag sen:

Sötnos!
Sen ska jag ju få en till kusin om typ en månad (a) kaaanske har råkat glömma säga de :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0