I had to find you

Idag så var det ju sista dagen i skolan som sagt & vi har typ inte gjort något alls på hela dagen ! Vi började halv 9 och typ städade i skåpen, i klassrummet, osv. sen så åt vi lunch tio över 11 typ & vi har haft sjukt mycke rast hela dagen, vi har typ sprungit runt överallt och ah ! Sen så började vi gå till nåntuna där vi skulle åka pulka men vi "råkade" bli kissnödiga precis när vi kom fram satt vi gick till ica och var där i typ en halv timme & sen så ringde emilie o sa att vi fick sluta ! Vi stog utanför ica i typ tio minuter o sa hejdå till min älsklings linn och sen så gick Ellen, linnea o jag till uppsävja skolan o kollade på alexander o dom som åkte skridskor & vi blev bästa kompisar med nån liten kille som följde efter oss på isen & typ snackade med oss o så, skit söt ! & sen när dom också fick sluta så gick oliver, alexander & viktor o vi till busshållplatsen vid ica & tog bussen därifrån tillbaka till skolan där vi va i typ en timme innan vi började igen, sen avslutning & sen så slutade vi ! Skit rolig dag med massa söta personer, puss på dom ! Nu ska jag kolla ifall det finns nån bra film att titta på, är sjukt trött så tror nog att jag kommer att somna tidigt ikväll, puuuusss ♥

jag vill ha sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0