2010

Tänkte köra en liten års-resume av 2010 så ah, här kommer de..!
2010 har varit bra och dåligt, upp och ner hela tiden. Ena stunden så är det sjukt bra och sen helt plötsligt så jävla sämst.. Jag har gjort saker jag ångrar, saker jag ångrar att jag någonsin ens tänkte tanken att göra.
Jag har lärt känna nya människor, börjat i en ny klass, vart skit glad, vart sjukt kär, varit helt dum i huvudet, gjort saker utan att tänka innan, gått min egen väg och skitit i vad andra tyckt.
Jag vet själv att det är sjukt många som hatar mig o så, jag vet att folk jämt snackar en massa jävla skit om mig, kommenterar mitt utseende & hur jag är osv. och ja jag tar åt mig, de gör jag men jag försöker att inte göra de.
Jag kommer att sakna 2010 som fan när jag kommer tänka tillbaka på tex sommarn, gröna lund, fett me kärlek, alla gånger vi tältade. Eller när vi var hemma hos linn, när vi satt och grät som fan och allt var helt fuckd up.. Kulturnatten eller när vi gick till sunnersta klockan halv ett på natten och tog bussen därifrån in till stan o när vi gick hem sen. Eller när vi åkte in till stan och den där killen bah: har ni fest eller? Ohmygod..  När linnea o jag gick ner till linn som låg o sov och frågade ifall hon ville följa me ut och gå till nåntuna klockan 3 på natten.. Fyfan va jag kommer att sakna de!
Jag hoppas att 2011 kommer bli minst lika bra om inte sjukt mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

20:00 på 5:an tror jag :) <3

2010-12-29 @ 22:55:25
URL: http://miico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0