Julaftooon

GOD JUL, igen !
Nu ska jag sätta på mig dagens kläder, sminka mig det sista & sen drar vi till farmor & farfar och är där idag. Imorse väckte jesper mig vid halv 10 och frågade om jag ville följa med till gränby , satt jag satte på mig mjukisbyxor o så sen så köpte vi julklapp till farmor o farfar och ah. När vi kom hem så åt vi frukost och nyss så rakade jag av jespers hår... Idiooot, han är mycket finare med hår.. :o Aja, nyss öppnade jag ett paket (a) en pincett, en sminkborste och en ansiktskräm va vad som fanns i det paketet ! Dom roliga öppnas senare ikväll när vi kommer hem ;) Men nej , nu måste jag skynda mig! Men jag hoppas att ni alla får en bra julafton så hörs vi imorgon eller senare ikväll ! :')♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0