novelldagen

Kom nyss hem ifrån ikea där vi åt "julbord" vet inte om man kan säga att de va nåt riktigt julbord men äcklig och kall julmat va det iaf.. Gick runt och kollade inne i boländerna innan jag träffade mamma och pappa och sen så kom josefine, vi gick till ikea och när jag stog där i kön till att ta tallrik o sån shit så ser jag att jonas står där me sigrid, hahaha pinsamt ! Först vinkade han o sen när jag gick förbi dom jag bah heeeeej :) Aja, åt ingenting på det där äckliga julbordet satt nu ska jag snart gå ner och fixa något att äta!

I skolan idag var det nobelldag istället för novelldag! Rätt så kul, alla hade på sig fina kläder, hahahaha karins sidenklänning xd O jonas kavaj :D Hahah ! Sen när vi skulle äta lunch så hade dom bestämt vart man skulle sitta och jag fick sitta själv brevid bara åttor satt jag åt ingenting, ja jag kanske överdrev lite men vafan, varför kunde jag bara inte få sitta brevid dom jag vill ? Haha karin kommer säkert att ringa hem eller något men jag bryr mig inte.. Haha sen var det någon samling i aulan och dom skulle typ berätta vem som vunnit, haha och tror ni inte att jonas säger Johanna Bergman i 7f ? haha och skrattar xD haha jag vann inte men va nominerad eller va de heter.. Xd Nu sitter jag här och har cp damp på vissa personer.. Men ska sluta med det och snart kolla på idol-finalen, vill egentligen inte eftersom att min älskling olle inte är med men ska göra det ändå bara för att jag vet att dom ska sjunga allihopa :D Aja, puuuss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0