onsdag !

Hej ! Va för ett tag sen ner & hjälpte pappa att tapetsera , är jag duktig eller är jag duktig? Haha eller asså egentligen var de så att jag hjälpte honom att typ göra satt det blev rätt längd eller nått sånt där.. Skoldagen va skön, utom att jag va matvärd, som vanligt hela den här veckan.. Funderar på att vara sjuk imorgon och på fredag.. Eller nej, jag måste träffa min älskling varje dag! Förlåt till mina älskade vänner som får stå ut med mig när jag pratar om honom, pratar med honom, följer efter honom, osv.. Förlåt ! Kan inte sluta tänka på honom... Satt och pratade med jonas hela fotbollslektionen, sjukt skönt, han verkar liksom förstå mig. Haha sen kom linnea & linn och då började vi på något sätt prata om idol o jag bah: OLLE ÄR BÄÄST! och ni är sjukt lika, han bah: jahaja ! Haha asså jag skojar inte med er när jag säger att dom är kopior, båda har svart lite lockigt hår, båda är från gotland, båda är sjukt vältränade o ah, dör lite ! Nej nu ska jag plugga lite spanska sen ska vi väl äta nångång i livet ! Puss ♥

Ser ni? Ett J :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0