ovärt inlägg

Hej blööööööggen ! Jag har tråkigt, är inte trött, måste typ sitta tyst på mitt rum eftersom att pappa ska jobba imorgon och sover nu och ah jag vill typ bara springa runt i hela huset & typ sjunga och dansa! Sitter i alla fall och lyssnar på Jays nya skiva på spoitfy och alla låtar låter lite typ.. Tillgjorda typ ?! Asså han lät mycket bättre när han var med i idol om man säger så.. Tryck här för att lyssna! Hörde att Minnah också gjort en skiva och bara för de råkade jag söka på henne nu på spotify och lyssna på hennes skiva här, den va väl.. halv bra ?! Lika så med Jays, båda två gör ju bara covers inga nya låtar typ & de e därför det va bra att Olle kom trea, han håller ju typ också på med att göra en skiva & nu kan han liksom ta så lång tid på sig som han vill satt skivan blir bra med egna låtar osv. Nej nu vet jag fan inte vad jag snackar om längre, dax att sluta skriva ! HAHAHAHA hej jag är en idol tönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0