Shopping med mamma & josefine

Satte nyss på mig massa kläder men fryser ändå.. Hatar att vara sjuk... Aja idag efter skolan så tog jag bussen till ikea/boländerna och träffade mamma och josefine där ! Vi började kolla på lindex, hittade ingenting, sen gick vi vidare till kappahl och där hittade vi en väska till mormor som hon ska få i julklapp och sen köpte josefine en annan väska ! Sen drog vi till rusta, köpte typ lite olika saker, tvål & hudcreme o så , sen fick josefine och jag en chokladkalender (a) Hahaha , mamma frågade oss om vi skulle köpa en till jesper också men shiat haha , han är 21 då får man faktiskt ingen (a) Aja, vi åkte till ikea eller vi parkerade där sen så gick vi in på skopunkten & jag köpte 2 par nya uggs, mina har redan gått sönder.. Så vi ska lämna tillbaka dom! Sen åt vi på ikea innan vi åkte till gränby. Kollade i typ alla affärer som man brukar kolla i, haha! Visar bilder på vad jag köpte lite senare, sen handlade vi och sen åkte vi hem. Va hemma till typ prick åtta satt han precis hem till Olle (a) Jaja, nu ska jag ner till köket och hämta en ipren sen så vet jag inte vad jag ska göra.. Mamma jobbar, pappa är på fest eller nåt sånt där, jesper är med elin, josefine sitter inne på sitt rum och ah, jag får väl ta och hitta på något ! Nu bilder på vad jag köpte, puuuussN :)♥
skrev inlägget innan olle åkte ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0