sista dagen med linn..

Kom nyss på en sak, vi går i skolan 1 dag till med lektioner sen på måndag ska vi bara städa, åka pulka & sen ha avslutning på kvällen sen så har vi jullov. Ska bli skit skönt men vill ändå inte, 1. Jag kommer inte att träffa en viss person på 3 veckor.. och 2. Linn byter skola efter jullovet... Åååh :'( Vill inte att linn ska byta eftersom att det inte kommer att bli samma sak utan henne, men ah, det är hennes val & hennes liv, men jag har redan sagt till henne att hon inte kommer att få några nya kompisar på kunskap.. Hahah driver ! ;d Nej men imorgon är sista riktiga skoldagen med linn i hela mitt liv (om hon inte byter tillbaka till sävja eller om vi börjar på samma gymnasie) & det kommer fan bli en sorglig dag imorgon...
No more johanna, linn, linnéa & ellen.. :/
linn & jag på bild !
då, nu, föralltid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0