torsdag

Jag kan nästan inte prata, näsan rinner och jag har ont i huvudet men nej, jag går till skolan ändå, duktig cheey ! Hade matteprov på morgonen och jag säger bara att jag är ett stort jävla reetard.. Kunde ingenting.. I alla fall, torsdagar är dom jobbigaste dagarna men idag var ändå rätt så skön eftersom att efter man blivit färdig med provet så fick man gå ! Haha när vi va färdiga så gick vi in i våra bästa kompisars klassrum, 6f - alexander, oliver, victor o några fler kanske de va :o Haha dom va själva i sitt klassrum utan lärare o allt satt vi va där inne med dom tills jonas råkade komma (a) hahah å då fick vi inte vara där längre ;) sen hade vi bara tråkiga saker och vi slutade tio i 3. Nu ska vi väl snart äta eller så men innan tänkte jag lägga mig i sängen o sova ett tag, skööönt ! puuss

jag saknar min gulliga lilla unge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0