lördag den 18 december

Hej bloggen, och alla gulliga läsare !

Sitter som vanligt när jag är hemma vid min älskade dator & ska snart om ett tag sätta på nån film!
Igår & idag har jag varit med Ellen och Linnéa och vi har haft 7kt kul, som vanligt. Igår så va vi först i skolan, as skönt dom här typ sista dagarna när man inte gör nånting. När vi slutat följde vi efter alexander, murat, daniel, o massa andra eller ah egentligen vare så att dom tog alla linns böcker och typ dödade dom satt vi skulle ta tillbaka dom, därför vi följde efter dom ;) Sen så tog linnea o jag bussen in till stan & letade efter julklappar o sånt där hittade bara till mamma men har redan fixat till dom andra personerna som jag ska köpa till. Hahaha helt seriöst så tror jag inte att jag någonsin har skrattat så mycket som vi gjorde igår, haha åt vad tänker jag inte säga eftersom att då är jag sjukt elak mot nea (a) Hahah vi skämde säkert ut oss för hela stan men verkar det som om att vi bryr oss? Nääääe ! Typ vid åtta kom linneas mamma och hämtade oss och sen så satt vi på hennes jobb med varsin dator tills klockan typ va halv elva :D Sen skjutsade hon hem oss till mig o vi hämtade ellen på vägen också, vi typ kollade på film, satt vid datorn, snackade och skrattade som fan, vid halv tre gick vi o la oss och sen vaknade vi vid elva idag, låg kvar i sängen till typ 12, gick ner o åt frukost, la oss i sängen igen & sen så började vi fixa oss innan vi drog till stan igen! Hahah vi kollade i affärer o ellen köpte julklapp till sin mammi, sen så drog vi till filmstaden o bestämde vilken film vi skulle glo på, harry potter blev de.. PINSAMT.. Hahah! Gick verkligen inga filmer o ah, inte för att vi fattade ett skiit av va filmen handlade om heller.. Istället så satt vi o skrattade åt saker som inte ens va roligt, satt o typ gjorde ljud och satt i trappan istället för på stolarna xd Dom breve oss fick flipp ;d Efter hämtade mamma oss o sen jag kom hem har jag typ inte gjort nånting, färgat ögonbrynen, plockat undan på rummet & sen bara suttit här ! Nu ska ja göra nåt annat, puuuss på er
SNÖ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0