onödigt snack om ingenting

Kom nyss hem från boländerna, har varit där med mamma och josefine & shiit va mycket folk det är ute nu såhär i juletider ! Hahah men alla är typ sjukt stressade satt dom typ bara trycker sig fram och tar saker, spelar typ ingen roll ifall man redan håller i saken, dom tar den typ ändå ;d

Och är det bara jag som längtar som f.a.n till julafton nu? Är som ett litet barn som går runt och känner på alla julklappar, sen så är de ju så att jag vet att jag antagligen kommer att få en ny mobil & ni förstår inte hur mycket jag vill ha den nu, nu, nu och får jag den inte vet jag fan inte va jag gör :o Hahah då är de bara att hoppas på att jag får pengar ifrån mormor & morfar, nicke & jenny, stefan, farmor & farfar satt jag kan köpa den själv! Sen så vet jag en sak som jag ska få också som jag dör lite mer varje gång jag tänker på den eller nej, jag vet 2 saker som jag ska få, tänker inte säga vad men tänk på Olle Hedberg så kanske ni fattar ;) Aja, imorgon ska vi ju "fira" med mormor & morfar o company, satt jag får ju några paket då också :D Fast näääe, jag får inte några paket utav dom, får skit mycket , fast kommer säkert få skit lite i år eftersom att jag inte visste vad jag önskade mig när dom frågade mig så kommer säkert bara få pengar.. VAD FAN SNACKAR JAG OM? hejdå.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0