blir det någonsin du & jag?

Jag kan inte vara utan dig längre. Jag kan inte låta dig vara, bara stå och titta medans andra håller på.. Du är den finaste & underbaraste människan jag någonsin träffat, jag kan inte sluta tänka på dig. När jag ser in i dina ögon så blir jag knäsvag, när jag bara ser dig kan jag knappt andas. När jag pratar med dig kan jag inte sluta tänka på vad du sagt på flera timmar. Jag vill bara säga vad jag känner för dig men det går inte, jag älskar att prata om dig med andra osv. men när jag pratar med dig blir jag.. Annorlunda?! Jag kan inte vara i din närhet utan att bli sån.. Din röst dödar mig, ditt leénde dödar mig, din kropp dödar mig. Jag ä.l.s.k.a.r dig och jag hoppas verkligen på att någon gång få berätta det för dig. Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0