fix you

Hej ! Skolan idag gick rätt så fort ?! Är matvärd och jag måste seriöst verkligen klaga på det, kolla skolan har så att varje vecka är det två stycken från tex. 7f eller 6f, eller ah så och dom är matvärdar och ska gå och hämta mat, stå och hjälpa till och typ säga hur mycket man får ta osv. Förut har det varit så att man bara tar hand om sin klass liksom men nu har dom ändrat så att man måste ta hand om alla klasser på F sidan liksom, vi har ju så att alla har en egen matsal och jag fattar inte varför dom inte bygger en stor matsal som alla äter i och sen skaffar några mattanter som fixar allting.. Det är verkligen sjukt äckligt att typ torka upp andras mat som dom spillt o så.. Och sen missar man lektioner, det tar på min rast och så, och vi får frånvaro för att vi är borta och gör det här.. Jaja, nu ska jag inte snacka nåt mer om det där! Nu ska jag fixa lite saker, duscha & sen bara ta det lugnt resten utav kvällen! Puss
saaaknar mitt blonda hår :/ & nu måste jag färga om håret eftersom att det har börjat bli värsta utväxten ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0