Första Advent!

Första advent idag & bara 4 veckor kvar till jul! Jul stjärnan hänger i fönstret, röda ljuslyktor står lite här och var och det finns också några tomtar på mitt rum, nu kan gärna julafton få komma och sen kan det bli maj och sommar direkt ! Fast rätt så chill ändå med vinter, pappa snackade om att vi kanske ska åka till spanien eller nåt i januari/februari ! Nej, snart ska jag och josefine cykla in till net on net , de har ju öppnat nästan precis där vi bor satt vi tänkte cykla dit.. Haha vi har sjukt bra idéer. Nu ska jag fixa mig lite sen drar vi, puss!
Haha gullig gran vi hade för några år sen ;) Inte ens hälften utav alla julklappar som brukar ligga där under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0