Fredag, gal1 chill!

Fredag idag & huur gal1 chill är inte det? :D Har inget speciellt att göra ikväll med skönt de med ibland, bara ta det lugnt & typ sitta vid datorn, kolla på film/tv, äta massa skit osv. Nu sitter jag och lyssnar på Petter - stockholm i mitt hjärta , låten är fan sjukt bra!

Idag så va jag till skolan igen & varför tycker jag inte att skolan är tråkig och jobbig osv ? Haha tror fan jag börjar tycka om skolan. Jo, jag vet kanske en utav anledningarna men ändå :o Vi hade först fotboll & jag tror inte att jag spelat fotboll seriöst på typ 2 månader, kul va det i alla fall men det är för att personerna man spelar med är bra & Jonas är såhäär bra tränare och ah, även bengt haha ! Sen hade vi so, engelska och sist spanska där vi hade prov.. Vetinte faktiskt hur det gick men skrev nånting på allt satt jag tror ändå att det gick rätt så bra, sen fick vi sluta en halv timme tidigare och då tog jag bussen in till stan o tog bussen hem därifrån, josefine min kära syster va också på bussen satt vi satt o snacka om julen o vad vi ska köpa till mamma, pappa o ah alla!
På tal om bra låtar, september - mikrofonkåt, bra låt det där!
Nu ska jag ringa pappa & fråga när han kommer med pizzorna, sen blir de idol, ALLA RÖSTAR PÅ MIN ÄLSKLING OLLE, ANNARS DÖDAR JAG ER!!!! puss till olle :* haha ♥
Juuste, jag fick min sävjaskolan-overall av jonas idag, wii :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0