fredag & lördag

Har inte hunnit skriva på typ , va är det 2 dagar ? Aja, förlåt för det men antagligen så har jag inte haft tid/lust att skriva. Nu i klockan 5 i 8, det är lördag och jag sitter hemma. Kom hem från linnea vid 6 och jag har vart där sen igår efter skolan! Hahah juuuste, igår va nog den roligaste skoldagen på länge för bara chill lektioner som vi inte gjorde så mycket på sen så efter skolan stod jag och linnéa och pratade med min älskling innan han drog och då kom adde till oss o bah; haha jag hittade en barnvagn där borta och vi bah ahaaa ?! men sen så sa vi åt några killar i 6an att sätta sig i den o så körde vi ner dom för en backe , haha dom som inte va me fattar inte hur kul det va xd och sen inatt så gick linnea, jag och linn ut klockan 1 haha först så skulle linnea o ja gå och hämta min plattång hos linn satt vi väckte henne och hämtade henne, sen så gick vi 3 ut och gick till nåntuna, hahaha ja hade på mig tights, linne och min sävjaskolan tröja, sen hitta jag en reflexväst och en svea mössa hemma hos linn som jag tog (a) hahaha sen så hade jag världens jävla cp träningsvärk eftersom att vi körde gym på fotbollen och ah, kan säga att jag aldrig kommer att göra om de! Men vi gick runt och typ skrek o shiit, är de efterfest på jonas ballkong, så vi kan blablbala haha ni fattar inget men vi gör ;d haha sen så sov jag o linnea till 2 idag ;d men nu ska jag duscha och sen blir de datorn och tvn hela kvällen ! pussN ♥
äääälskling, du var bäst igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0