mååndag den 22 november

Bytte nyss design till en annan gammal som jag hade förut, orkade inte med den andra jag hade, sjukt ful! Nu är klockan 5 och jag kom hem från skolan runt halv 4, direkt när jag kom hem kände jag för att vara lite snäll idag satt jag plockade ur diskmaskinen, dukade & skalade potatis, shiiat jag är fortfarande snäll!
Min morgon började sådär, haha 20 i åtta kom mamma in på mitt rum & frågade va jag höll på med, haha jag låg och sov och hade tydligen inte hört klockan som skulle ha ringt halv sju, haha sjukt duktigt! Men jag fixade mig rätt så snabbt & sen så skjutsade mammi mig till skolan, tack för de. Vi hade tydligen bytt platser o nu sitter jag breve Emilie.. Oooorkar inte :o Sen så hade vi bara massa sjukt tråkiga ämnen :// när vi slutat så kom alexander till oss o sa att vi inte skulle smsa hans mobil eftersom att nån idiot jävel hade baxat den i omklädningsrummet :s blir cp arg fan , man ska väl fan kunna lämna saker där utan att dom blir baxade ? ;s D.A.M.P. Nu ska vi snart äta o efter blire att plugga engelska.. prov på onsdag .. Vi har sjukt mycket prov & sånt just nu , shit vi går liksom ba i 7an.. Ajaa, nu ska jag dra pussN
random bild ,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0