OLLE HEDBERG ♥

Olle Hedberg! ♥

Det namnet kommer aldrig försvinna ut ur mitt huvud. Det enda jag tänker på är dig, du och ditt vackra leénde & ditt perfekta utseénde. Om man kan bli kär i en person som man aldrig träffat förut så är jag nog verkligen kär i dig på riktigt. Varje gång jag lyssnar på någon låt som du sjunger ryser jag och blir tårögd, & jaa, det här är på riktigt. Jag kan inte sluta titta på dig, kolla på det här tex, jag kollar på det här klippet om och om igen på 03:28, så sjuuukt söt.. Han är nog den finaste och roligaste och mest begåvade person som finns, jag älskar dig olle hedberg ♥

"håll till godo ! Äre nice kan ni ju komma till djurgårn" aaaaw!

JAG LEVER FÖR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0