R.I.P

Sara sitter & bombar mig med smileysar på msn, jag försöker hitta en ny profilbild till facebook vilket inte går så bra & jag har inget att berätta för er! Om ni inte vill höra samma gamla historia som jag skriver om varje dag ?! Jag går upp, åker till skolan, åker hem, gör läxor/sitter vid datorn/ kollar på tv, sover haha ;) Jo juuuuuste, min mobil är sönder :oo Inte bra, eftersom att jag får ha min gamla samsung som ingenting funkar på men ah, smsar ju ändå bara, fast de skulle sitta fint med en sony ericsson i alla fall.. Mamma & pappa säger att jag inte får nån ny mobil av dom just nu satt jag lär få ha den här ett tag, men snart är det ju jul o då får jag väl antagligen en ny.. Men ska tjata på mina päron om att jag kan få den nu istället för om en månad!

Vila i frid bästavän :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0