skolan tar alldeles för mycket tid..

En ny frida tidning & en dator på rummet hur fan tänkte dom att jag skulle kunna plugga...? Imorgon har jag engelska prov, på torsdag matte & senast lämna in svenskan men de skulle va bäst om jag lämna in svenskan imorgon satt läraren kanske skriver om de i mitt "omdöme" och på fredag.. då va de nånting.. Orkar inte med skolan längre.. Jag är såhär trött på kvällarna nu för tiden så att jag orkar inte göra nånting, och jag försover mig varje morgon.. Idag så trodde jag att jag gick upp 7 med då va klockan tydligen halv åtta.. Satt jag fick göra mig iordning på typ mindre än en kvart.. Aja , halv sex ska jag till danelid och binda kransar (?!) haha random , men vi slipper i alla fall stå på den där julmarknaden i år om vi gör dehär istället, niice ! Nu måste jag plugga.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0