skolan..

Jag ska börja satsa i skolan! I 6an sket jag totalt i skolan eftersom att de va så mycket annat som hände & jag tänker inte ta upp det igen här, har redan slösat alldeles för mycket tid på en massa skit! Och nu i början av 7an försökte jag men det höll väl i ungefär kanske två veckor, nu är det inte så att jag skiter i skolan, jag har det rätt så enkelt i alla ämnen förutom matte & ah, jag har det lätt för mig om jag bara vill. Men jag är en sån person som ser allting negativt och är det något som jag inte vill göra eller orkar göra så gör jag det inte, jag kan sitta och prata bort alla lektioner om jag nu vill. Och det har jag gjort men nu ska det bli ändring på det, på måndag ska jag börja komma i tid till lektionerna, sitta tyst & göra det jag ska och ta hem alla läxor och göra dom! Jag har redan missat sjukt mycket i matten tex. så nu förstår jag typ ingenting och får 13 av 39 på proven.. Jag vet att jag kan bättre, bara jag vill, men jag orkar inte bry mig, det är problemet.. Men nu ska jag försöka, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0