tiden går för fort

26 dagar kvar till julafton & hur jävla fort har seriöst inte det här året gått? 1 månad kvar och det är snart 2011.. Ooorkar helt seriöst inte att tiden ska gå så jävla fort, snart kommer det här året ha gått, de kommer bli sommar som kommer gå sjukt fort & sen kommer jag börja åttan, nian, sen kommer jag börja gymnasiet! Haha vill inte :( vill inte börja i en annan skola, tänka på vad i helvete jag vill göra med mitt liv osv. jag vill vara liten och kunna göra vad jag vill, när jag vill.. Vet att det är 2½ år kvar men tiden går seriöst sjukt fort och snart sitter jag här med man, 6 ungar, villa och bil.. Haha viiill inte.. :(

Kommentarer
Postat av: Lizy

Jaa galet vad fort det går!:D

2010-11-30 @ 08:12:30
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0