Tisdag den 16 november

Hej bloggen & alla söta bloggläsare, jag vet att ni saknat mig ! Haha driver. Nejmen jag har som vanligt ingen lust för att skriva nu, är trött, har tråkigt o ah.. Sen måste jag börja plugga till spanska provet som vi har på fredag, sen har vi 20 engelska glosor till på torsdag, imorgon har vi fotboll i skolan som jag inte alls e sugen på & aa, just nu känns allt jobbigt.

Nyss hade jag iaf sjukt kul, Linnéa bästavän va här & vi hade som vanligt sjuukt roligt som vanligt, vi tog bilder, åt godis, camade med ellen o oscar, snackade & ah , allt ! Älskar den bruden ♥ Nu ska ta & plocka undan lite saker på mitt rum & sen ska jag ta fram spanska böckerna och plugga resten utav kvällen , puss :*

kolla fb om ni vill se fler bilder, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0