killproblem

Jag undrar en sak, kan man säga att man är inne i en period när det känns som om att man blir kär i allt & alla? Så är jag just nu, ena dagen kan jag tycka om en kille sjukt mycket och nästa dag kan jag ha tröttnat på honom och vill inte alls ha med honom att göra längre, jag känner mig sjukt elak just nu eftersom att jag sagt till en kille att jag gillar honom men nu har jag redan börjat tröttna på honom utan att vi inte ens är tillsammans eller något sånt.. Är det bara en tonårsgrej ? Isåfall vill jag inte vara tonåring, jag vill inte känna mig som nån äcklig player som håller på med alla killar.. Men jag vill ändå inte bara skita i alla och bara sitta för mig själv liksom om ni förstår vad jag menar. Jag vill ha en kille som jag inte tröttnar på, som är rolig, trygg, snygg och som man kan lite på och vara sig själv med, finns det några såna killar i min ålder? Nej jag tror faktiskt inte det, ingen kille tar nog ett förhållande seriöst när man är 13 år, men ah, inte jag heller kanske.. Jag tror att jag varit kär verkligen på riktigt 1 gång iofs är det just nu, men tyvärr är det i helt fel person och vem som helst skulle fatta att det aldrig skulle funka, jag faller alltid för fel killar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in blogg :D

2010-11-14 @ 00:32:13
URL: http://tjockistwins.blogg.se/
Postat av: Anonym

- det är det många som gör..

2010-11-14 @ 00:36:11
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0