01 – Min bästa vän

Kan inte säga att jag har en bästa vän, utan jag har två stycken! & jag kan inte välja vilken utav dom som jag ska skriva om så det får bli om båda två ! vi börjar med, ellen beatrice fjelstad min älskade barndomsvän, hon som jag känt nästintill hela mitt liv. Vi två började hos samma dagmamma när vi var kanske.. 2-3 år tror jag, och vi har varit kompisar sen dess. vi har skrattat & gråtit tillsammans, vi har gjort dom sjukaste & roligaste grejorna tillsammans, med henne är jag verkligen mig själv, hon är sjukt snäll, omtänksam, rolig & plussa på otroligt fin på allt det hära så blir det ju inte annat än bra !
sen så har vi linnea maria theresia söderström, den underbara flickan! med henne har man alltid roligt och hon är helt sjukt snäll & fin också, tänker alltid på att andra ska må bra. hon är underbar asså! henne har jag känt i snart 2 år men det känns som om att vi känt varandra hela livet! Båda två är helt sjukt underbara & dom är dom bästa som finns, utan dom två skulle jag inte vara någonting. jag älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0