04 - Min dag

Eftersom att dagens grej är att skriva om "min dag" så gör jag det nu! först började det med att jag gick upp vid kvart i sju, vaknade innan och kunde inte riktigt somna om för att det kändes som om att jag inte skulle vakna när klockan ringde sen så jag gick upp istället. klädde på mig, plattade håret, sminkade mig, fixade sängen osv, allt det där man gör på morgonen. gick till bussen tjugo i åtta & fick vänta ett tag innan den kom. sen så kom jag till skolan, allt var som vanligt & vi har bytt platser så nu sitter jag brevid lana & linnea sitter precis framför mig! hade so & sen no, lunch och har en sak o säga - läskigt. (hahahahaha) sen svenska och sist på dagen syslöjd. efter skolan tog jag och linnea bussen hem till henne och hade sjukt kul ! var där till runt fem sen kom hennes mamma & hämtade oss o skjutsade oss till boländerna där vi gick runt ett tag, kollade på mobiler på elgiganten, åt glass på ikea o sånt där. gick till coop & där hade dom sverige-kepsar för 10 kronor så vi köpde varsin, hahahaha sjukt fina! sen så satte jag mig i en kundvagn och linnea skjutsade runt mig utanför ikea. vid halv nio kom annica o hämtade oss och skjutsade hem mig så nu sitter jag här och orkar inte flytta mig till soffan där desperate housewives är så jag får väl kolla på det sen på datorn! puuusss
snygg brud, naaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0