06 - Ett ögonblick

Alltså.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här, ett ögonblick som jag kommer ihåg?! det är väl sjukt många, till exempel när mamma kom in till mig klockan två på natten när jag låg och sov & sa att oscar hade fötts! eller när jag fick reda på att jesper & elin ska få barn, att jag ska bli faster! eller alla gånger som jesper, josefine & jag varit själva hemma och för ett tag sen när jesper fortfarande bodde här så åkte vi o köpte pizza & tog med hem och sen satt alla vi tre nere i köket i säkert 4 timmar. Eller förra årets sista april, sjukt roligt! när vi hjälpte jesper att flytta, och jesper o jag bar ner allting ifrån honom, in i bilen och körde i 3 minuter innan vi skulle bära in det igen på det nya stället! det blev ju lite olika saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0