blod är tjockare än vatten

Hej! sitter och kollar på 2½ men just nu medans jag väntar på att nu blåser vi sverige ska börja, älskar båda programen ! 2½ men handlar ju typ alltid om samma saker men ändå är det liksom lika bra varje gång man ser det. Aja, har pluggat hela kvällen, mamma förhörde mig på de förut också så jag tror jag kan det mesta! vi läste också mina omdömen, utvecklingsamtal på onsdag.. & jag tyckte ändå att det va bra, godkännd i allt utom musik & antagligen idrott men han har inte skrivit det än men tror inte jag kommer vara godkännd i det men ändå, bra för att vara mig & mamma tyckte också att det var bra, utom att alla lärare skrivit att jag ska hålla käften på lektionerna (y) nu började precis ett till avsnitt av 2½ men så ska kolla på det nu och stänga av datorn, hörs imorgon.
Godnatt på er sötnosar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0