det är inte lätt när det är svårt men skönt när det går

Hej alla söta nuttiputtisnuttisar :* driiiver, sitter i alla fall här nu & ska snart börja plugga inför svenska provet imorgon men har verkligen inte lust med det.. ajaa, dagen idag då?! skola hela dagen och vi började med spanska, haaataaaa.. sen engelska & vi satt typ o skrev & översatte saker hela lektionen, sen så åt vi lunch, snackade med annica o så, hon tvingar mig äta.. Sen so, matte & sist idrott och vi körde typ rugby, hahaha det gick ju inte sådär jätte bra men va kul i alla fall !
tror jag ska gå & duscha nu o ta bort sminket, köra på en hårinpackning & lite sån där shit nu innan jag börjar med läxor och såå.. måste byta örhänge också i mitt fina lilla hål på den här saken som står ut i örat.. vafan heter det? xD aja, den i alla fall o jaa, har lite saker o fixa, så puss på er så hörs vi senare!
åååh jesuskristus vad jag saknar mitt blonda hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0