down on me

Har fortfarande lite sådär ont i halsen & jag har fått blåsor/sår i hela munnen men nejdå, det är ändå rätt så bra med mig. vaknade vid tio ungefär utav att solen lyste in igenom mitt fönster, hur skönt? haha så jag kom på värsta idén & öppnade fönstret medans jag liksom låg i sängen och solade med öppet fönster haha ! sen gick jag ner & skulle komma på något som jag kunde äta men som man typ inte behöver tugga & svälja så mycket så gjorde en hallon, jordgubbs smoothie och satte mig ute i solen ett tag ! halv tre ska jag ta bussen in till stan & träffa mamma hos evelina o sen ska jag klippa & slinga håret ! så jag ska hoppa in i duschen nu & sen gå ut o sätta mig i solen igen, puuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0