every kiss

Utvecklingsamtal idag för min del & det gick faktiskt bra. hade inte gjort något dåligt och det gick bra i dom flesta ämnen saatte ! det enda positivia idag tror jag.. dagen började så dåligt som den bara kunde, såg en person & sen så kom inte en annan o ja, inget bra har hänt idag inte. på matten hade vi rektorn & när vi skulle ha haft musik kom inte läraren typ satt skön dag om man säger så, men fortfarande inte bra.. mamma kom till skolan och vi hade utvecklingsamtalet dåå, & sen stannade vi på ica påvägen hem och köpte bananer haha & sen åkte vi till skopunkten & jag letade efter tygskor men tyckte inte dom var så fina där så jag får väl leta vidare, eller i alla fall köpa dom någon annan gång.. sen ikea typ 2 minuter och sen hem. har haft ont i huvudet hela dagen & ont överallt typ, ännu en dålig sak och när vi ändå är inne på dåliga saker tycker jag att folk kan sluta tjata på mig att göra en sak.. hur mycket ni än säger att jag ska göra det osv, osv kommer jag inte göra det... ni slösar bara er tid på onödigt skit.. nej nu blev jag sur.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0