he's like a star

Hej hejsan hej ! sitter här som vanligt & var för ett tag sen ner och åt en morot & gurka, duktigt.. efter skolan idag tog jag bussen till boländerna där mamma & josefine redan va och kollade på skor på stadium, mamma hade typ något erbjudande om att köpa tre par skor & så behövde man bara betala för två. så jag fick ett par vita converse & josefine ett par blåa converse & typ ett par andra skor också! sen så åkte vi & hämtade jesper innan vi åkte hem igen. mamma är fortfarande sjuk så hon orkar inte laga mat, pappa jobbar, josefine håller på med allt utom det & jag vill inte ha mat så det blev ju perfa med en morot & lite gurka till mat idag ! aja, nu blir det kort på skorna (även fast ni antagligen redan sett ett par vita converse..) och sen ska jag duscha, puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0