hos dig ska jag stanna förevigt

Shiit vilket sjukt bra väder det varit heela dagen !
vid 2 så kom elin & jenny med company hit helt random, det va bara jag o josefine hemma då och duktiga som vi är fixade vi fika osv, orre & jag lekte tagare (hahahah) och ungen blir bara sötare och sötare för varje dag som går ! :') vi fikade och elin berättade att för någon natt sen så hade jesper väckt henne o bah vart e johanna ? elin ba äähm, inte här i alla fall, han bah men hon skulle ju sova här.. hahah han saknar mig så mycket att han drömmer om mig (a) driivs, fast nä, gulligt ju ! jag tog bussen 3 över 3 härifrån och gick till evelina och när jag kommer in genom dörren så kommer smilla, hennes hund fram till mig o bebisar sig med mig thihi, min bästahundvän! sen rååå? evelina började fixa mitt hår med ni vet den här gulliga hatten man får ha på sig när man ska slinga håret ?! den i alla fall, hon fixade slingor i hela håret & nu kan man faktiskt säga att det är blondt! inte lite glad tjej här inte ! :D bild får ni se imorgon, blir ingen bra just nu & i webben ser det bara mörkt ut så vi tare imorgon istället. efteråt så åkte mamma & jag till boländerna och träffade josefine, på lindex blev det ett per helsvarta leggins, på kappahl en ring & sen på skopunkten ett par blommiga ballerina & ett par vita tygskor ! vi åkte till gränby & hämtade pappa som jobbar där, ni vet dom håller ju på & bygger ut och pappa jobbar med det, ballt ju! när vi ändå var där så handlade vi mat o sånt, jordgubbar för 10 pixs, ingen tvekan sörru ! nu ska jag ner & äta typ och senare blir det big brother ! puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0