my love for you

Man känner sig ju lite sådär älskad när man vaknar på morgonen & har 72 olästa sms.. dom flesta var ifrån linnéa som typ smsade med sig själv igår och jag vet inte vad, sen var det kanske 5 sms från andra personer också ! skola o så vidare sen, spanska, engelska, lunch där annica & jag körde ett serious talk, hon är b ä s t. sen so & matte fast där hade vi vikare så vi kollade klart på någon film vi började kolla på förrut & sen gick vi ut till fotbollsplanen. typ ingen var i skolan så jag fick roa mig med sara & lana idag. innan idrotten började drog jag hem för att jag hade sjukt ont i huvudet & halsen. nej nu ska jag lägga mig i sängen med te som sällskap, puuss

Kommentarer
Postat av: sara

vem är annica? och vad pratade ni om?

by the way, din blogg är skit rolig att följa :)

2011-04-11 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0