rensar mina tankar

Jag borde kanske sova. men jag kan inte, jag vill inte. jag vill ingenting längre, jag är så sjukt jävla trött på allting nu för tiden. Jag vill inte göra det jag gör nu, jag vill inte slösa min tid på skolan, på att träffa människor som jag inte känner mig bekväm med, jag hatar att man måste vara något för att vara någon överhuvudtaget. jag vill inte umgås med folk som jag känner mig "tvingad" att vara med, jag vill ha riktiga vänner som verkligen ställer upp för mig. nu menar jag inte att jag inte har vänner som ställer upp men ah, ni fattar. Jag är trött på att allting handlar om utseendet, att folk dömer en efter det dom ser. visst jag pratar också om det hela tiden, men man blir ju som man umgås, eller hur?! Jag är trött på folk som ljuger hela tiden. Såna som först till exempel kommenterar någons nya profilbild på facebook "så sjukt fin" & sen går och pratar bakom ryggen på personen och säger hur ful & jobbig han/hon är. dubbelmoral kallas det. varför kan folk inte bara hålla sig till ens egen åsikt istället för att dras med när någon börjar snacka skit om andra? jag vet, det är kanske svårt men ändå.. jag är så sjukt trött på allting. jag är trött på uppsala, jag är trött på att "hänga på stan", det är fan bland det tråkigaste som finns att bara stå någonstans på stan & verkligen inte göra någonting. helt annan sak om man är på stan för att shoppa & så, men alla små fjortisar utanför mc'donalds, har dom ingen annanstans att vara?! jag är trött på sävjaskolan, jag går kvar där utav en enda anledning. deras äckliga korridorer, dom kalla, tråkiga klassrummen. ingenting är bra på det där stället, alla där dömer en efter utseendet, efter vad dom har hört andra säga om mig, rykten. men vafan, lär känna mig innan du dömer mig efter rykten. uppsala.. jag vill inte ens bo här längre. jag vill flytta till stockholm typ, bo någonstans där nära stan eller vad man ska säga, börja på en bra skola där. jag vill bli rik, kunna köpa allt jag vill ha, jag vill bli känd, jag vill bli smal, jag vill inte leva de liv jag lever just nu längre.
Men jag ska fan ändra på mig nu, sluta bry mig om vad andra tycker om mig, leva livet på det sätt jag vill. Sluta vara med folk som jag egentligen inte vill vara med, bara vara med såna som jag känner att jag kan lita på & ställer upp för mig. sluta vara med folk som jämt ska snacka skit om folk, kom igen, det finns sjukt mycket annat att prata om än om vilken ful tröja * har på sig osv. nej, imorgon ska jag fan börja ta tag i mitt liv. nu ska jag sätta på en film innan jag sover, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0