rubrik

mamma & jag kollade på pip-larsson ett tag och eftersom att hon är sjuk & så, var jag duktig & fixade te åt henne o mig o sen så låg mammi i min säng medans ja fick ligga på golvet (tack..) haha och kollade på filmen/serien, vette fan vad man ska kalla det för ! aja, vi har i alla fall varit ensamma här hemma hela kvällen eftersom att pappa jobbat över och josefine är också o jobbar, har jag sagt att min mamma är bäst? min mamma är bäst! nu har jag sagt det i alla fall. helt osammanhängande allt det här blev, precis så som jag känner mig nu.. ibland mår jag bra, sen så kommer jag att tänka på något och då blir det så sjukt dåligt..
nej nu ska jag kolla lite på facebook o så, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0