svar på fråga

Först, tack !
sen så äre såhär att annica, är min bubblas typ "mattant" alltså hon som jobbar i våran matsal om man säger så. vad vi pratade om... alltså egentligen ska man väl kanske inte ta upp sånt här på bloggen men ja, vi pratade om att jag inte äter någonting..
jag har inte ätit mat i skolan på snart 3 veckor och efter typ en vecka utan att jag åt i skolan så började annica prata med mig & frågade mig varför jag inte åt o så. och då sa jag som det var, varför jag inte äter tar vi inte upp här men jag berättade vad jag åt till frukost & det jag äter då är ett glas c-vitamin, sen äter jag ingenting i skolan & på kvällen äter jag bara lite.. så nu håller annica koll på mig & verkligen pratar med mig & försöker få mig att äta, hon är typ den enda som bryr sig (?!) jaja, i vilket fall som helst är hon i alla fall bäst i världen.
idag så kom hon tex. fram & frågade hur det va med mig o så och kramade mig, ingen fattar hur mycket det betyder liksom. jaja, nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ät..

2011-04-12 @ 10:24:15
Postat av: sara

du måste äta!!!!

2011-04-12 @ 11:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0