tears in heaven

Verkligen d å l i g uppdatering just nu men det är för att jag inte har någonting att skriva om nu när jag är sjuk. ni förstår nog varför! det enda jag gjort idag är att kolla på två filmer, irene huss & någon annan svensk "polis-serie" som vi hade, min älskling charlie gustafsson va med i den ! :') sen så har jag sovit lite till, suttit här vid datorn, pratat med mamma & försökt äta, det blir ju inte direkt bättre nu utav att jag knappt kan svälja heller..
nu sitter jag & pratar med linnea på msn och sitter och tänker på hur jag ska göra med mitt hår imorgon.. ska ju klippa mig och jag är ju påväg att bli blond och jag vill bara att det ska bli bra & verkligen blondt. kommer upp ett inlägg snart med lite bilder på färgen jag antagligen kommer att ha imorgon när jag kommer hem ifrån evelina!
ursäkta bilden.. men ibland saknar jag nästan mitt svarta hår.. även fast jag själv inte tycker att jag passade i de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0