the problem isn't that i love you, it is that you don't feel the same

sol, sol, sol, jag antar att ni vet vad jag gjort idag?! så det behöver vi inte ta upp. istället kan jag berätta för er att idag är det exakt 1 månad kvar tills jag fyller år, trettio dagar för att vara exakt. och vad jag önskar mig? jo det är en systemkamera & pengar ! så vare med det, crash bom bang ba ! och by the way, nu äre påsklov på riktigt för mig, eftersom att jag varit hemma nästan hela veckan så har jag ju en extra vecka framför mig ! nu ska jag snart duscha, måste tvätta håret idag igen, gjorde det tre gånger igår så det lär vara lagom slitet med 4 duschar, 1 färgning & lite plattning på 2 dagar, inte bra alltså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0