the smile in your face

har faktiskt varit duktig nyss & gick faktiskt ner o åt en kyckling sak och lite potatissallad, duktig.
dagen dåå, först så var det ju skola. började med mentorstid, sen spanska & vi bytte typ platser så nu får jag sitta brevid anton! sen så hade vi matte & vi hade någon annan lärare för att vår riktiga typ är sjuk?! sen så luunch, pratade med annica o sååå... ska prata mer med henne imorgon eller vad det var.. sen no & svenska ! sen bussen hem och då va kusinerna här, trodde inte att jenny skulle vara här men det var hon, dom typ fikade o så & jag o oscar lekte massa, gulle! dom åkte vid typ halv sex och då bokade josefine soltid till mig, henne o mamma så kom hem därifrån för ett tag sen. nu sitter jag här & håller på att spy för att jag är så mätt.. men ska i alla fall duscha nu ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0