tjugofemte april tvåtusenelva

har inget speciellt att skriva egentligen, har bara inget bättre för mig än att försöka komma på något att skriva om istället! kanske, att det är skola imorgon igen, upp kvart i sju, fixa mig and so on sen skola hela dagen, ska faktiskt bli skönt, är sjukt irriterad, arg, besviken just nu och det är bättre att vara i skolan än hemma, man tänker alldeles för mycket när man är hemma. är man i skolan så har man annat att göra & tänka på. nej nu ska jag platta håret så att jag slipper göra det imorgon & sen ta fram kläder o så satt allt är färdigt! nu ska jag leta reda på min skåpnyckel också.. helt borta.. Godnatt!
saknar mitt hååår ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda♥

Fin blogg du har ;)

2011-04-26 @ 16:05:47
URL: http://mandycandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0