2 days ago

Kom hem från linnea för några timmar sen där jag varit dom två senaste dagarna, därför jag inte skrivit något! i lördags så åkte ju jag och ellen aka fjällisa till linnea & vi gick hemifrån hennes mamma till sävja och träffade moa ett tag, sen tog vi bussen in till stan och köpte glass & kakor o satte oss vid ån, sen drog vi vidare till max där vi satt i någon timme typ. typ vid nio eller något så gick vi till centralen o där så kom det fram en kille till oss som var så sjukt full och han började typ snacka med oss & vi skulle på 5an men egentligen skulle han inte dit men han följde med oss på den bara för att vi åkte den, haha men sen så träffade vi bawan, hamza & bozjin på bussen så vi va med dom och försökte bli av med han haha (a) men han gick i alla fall in på pizzerian på ica sen så vi drog då ! vi va i sävja ett tag o sen så åkte vi hem till linnea och va vakna till klockan halv sex, gick upp vid tolv & åt frukost sen så låg vi ute på en filt på gräset, vi bestämde att vi skulle tälta så vi fixade oss typ och sen så gick vi till ica och köpte massa chips & sånt, sen va vi utanför där ett tag o sen sävja, köpte power king o så innan vi åkte hem till linnea igen men vi orkade inte sätta upp tältet så vi sov inne istället ! Aja, idag så har vi väl typ sovit, varit ute i solen & hoppat studsmatta haha och sen så kom pappa o hämtade ellen och mig vid typ 4 ! nu ska jag ut & hjälpa honom med någonting o sen ska jag in och duscha och ha hårinpackning o så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0