when you smile

Tjaaa! Mamma och jag åkte iväg själva & kollade på barnvagn, jesper hade inte tid & när vi va där o tittade så vare ju bara att slå till på en. Sen åkte vi & lämnade in min skinjacka på lagning eftersom att den har gått sönder, jävla äckel skit, men den ska vara färdig på onsdag i alla fall.. får ha nån annan jacka tills då! kollade runt lite på gränby men hittade inget speciellt sen så åkte vi & sola. mot vad jag var innan så blev jag brun men mot någon annan, nej inte så jätte! men bra i alla fall att vara lite brun innan turkiet så att det liksom bara är att steka som f a n där. nu sitter jag halvt och kollar på hannah montana the movie & snart ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0